Pluszowy aksolotl rękodzieło

Już długi czas swoją sławę przeżywa pewien wodny potworek, płaz zwany aksolotlem. Prawdopodobnie popularność rozpoczęła gra Minecraft, w której to zwierzątko się pojawia. Niektórzy hodują je w swoich akwariach, a ja postanowiłam uszyć różne wersje. 

 

Największy różowy axolotl powstał na specjalne zamówienie. A ja otrzymałam zdjęcie przeszczęśliwych dzieci, zachwyconych prezentem <3 Dla takich chwil warto tworzyć :). 

 



Drugi trochę mniejszy z czarno-złotymi dodatkami jest ciągle dostępny do kupienia :)






Prócz dwóch maskotek przygotowałam też maluszki. 

 

Niebieski już znalazł swój domek.



 
 
Jeden różowy jest breloczkiem, ale pozostałe też mogę przerobić  




Brązowy z żółtymi dodatkami :)



No i miniaturka tego, którego pokazałam na początku.



 

Maskotki dostępne od ręki znajdziecie na OLXAllegro, lub Vinted.

Mogę też wykonać aksolotla w dowolnym kolorze i wielkości albo inną maskotkę, o jakiej marzysz, zapraszam do kontaktu raciezka@gmail.com Facebook, lub Instagram. 

Zapraszam także na mojego drugiego bloga :)

Komentarze

  1. Świetnie odwzorowałaś zwierzątko. Zabawka ciekawa i oryginalna. Świetna!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JAkie słodkie! Sama nie wiem, które podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne. Tworzysz piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, nie wiedziałam, że aksolotl pojawił się w Minecrafcie. Myślałam, że po prostu ludzie zaczęli kupować, pokazywać w Internecie i poszła taka fala :D Super jak ludzie doceniają i powiedzą coś miłego albo właśnie wyślą fotkę uśmiechniętej buzi. Miód na serce. Przecudowne dzieła :) Ten różowy z czarnymi elementami chyba podoba mi się najbardziej :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne pluszaki :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wykonanie tych cudaków;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam stworzonek ale są przesłodkie, maleństwa szczególnie.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocze maskotki :) Przepięknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A wiesz, że pierwszy raz spotykam się z takim stworzonkiem? Śliczne są. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i jednocześnie takie słodkie 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te stworzenia. Bardzo bym chciała mieć jednego w akwarium. Twoje pluszaki są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają uroczo i zdecydowanie podoba mi się dobór kolorystyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo sympatyczne stworki :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozkoszniaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie grywam w żadne gry komputerowe, może dlatego Akselot nie podbił mojego serca. Gratuluję jednak pomysłowości, bo ona wraz z wyobraźnią kształtują rzeczywistość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Skąd ty bierzesz pomysły na te pluszaki. Bardzo oryginalne

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ cudne maskotki, gratuluję kreatywności bo pluszaki są niepowtarzalne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz