Voodoo Króliczki

 Cześć Kochani

Post miał się pojawić z życzeniami na Wielkanoc. Trochę na moim drugim blogu wyjaśniłam, dlaczego tak nie było. W skrócie długa choroba, którą sobie dowalam, zamiast wyzdrowieć. 

Mam nadzieję, ze zajączek do Was dotarł. Ja kilka wypuściłam w świat dużo wcześniej, ale dopiero dziś postanowiłam je przedstawić. Będą to nietuzinkowe i nieco mroczne zajączki/króliczki (ale chyba przyzwyczailiście się do takich motywów u mnie ;))

Kicaje miały być sprzedawane jako laleczki voodoo dla fanów gotyckich i mrocznych klimatów. A jednak wszystkie prócz jednej trafiły do dzieci. Mam tylko nadzieję, że nie użyją ich na swoich rodzicach. 


 

Najmroczniejszy, najbardziej dziwaczy i jednocześnie zabawny króliczek, a zarazem mój ulubieniec z tej serii. 


Kolejny w słodkich kolorkach z kokardą.

Czasem się śmiałam, że ten przypomina królika staruszka przez swoją brodę :3


Wszystkie króliczki mają łatki ze skrawków materiałów, jakie mi pozostały, ogonki z pomponów i oczka z guziczków. Co to oznacza? - że identycznego prawdopodobnie nie odtworzę, mogę zrobić podobne i pewnie jeszcze wzorki powstaną :). Każdy szmaciany króliczek będzie miał jednak swoją oryginalność.


Ostatni nie był na sprzedaż, gdyż jest prawdziwą zaklętą laleczką voodoo, która nie może się dostać w niepowołane ręce ;). 

Wszystkie zajączki, jakie powstały do tej pory na Pracowni Kotołaka znajdziecie <tutaj>. Trochę ich było? Zdradzę Wam, że nie pokazałam jeszcze wielu. Poprzedni rok Królika obfitował w ten motyw, a na blogu mam opóźnienia. Czy w tym roku pokażą się smoki? Zobaczymy :)

 

Na wesołych świąt za późno, ale cudownej wiosny Wam życzę Kochani :*


Jeśli Tobie również marzy się oryginalna nietypowa maskotka, zapraszam do kontaktu raciezka@gmail.com, lub Facebook. 

Zapraszam również do przeglądania gotowych ofert na OLXAllegro, lub Vinted i na mojego drugiego bloga :)

Komentarze

  1. Mega! Jak zawsze jestem zachwycona Twoimi pluszakami
    Mają w sobie "to coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalne te kicusie i fajnie że dałaś drugie życie skrawkom na materiału 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Super króliczki uszyłaś :).
    Mój faworyt, to ten brązowy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalne króliczki :) Twoja pomysłowość nieustannie mnie zadziwia i zachwyca :) Również życzę cudownej wiosny i zdrówka nade wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalne zajączki, gratuluję kreatywności aby je tworzyć, świetne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajączki jedyne w swoim rodzaju :) gratuluję kreatywności :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniutkie króliczki, a ten jeden faktycznie ma w sobie coś ze staruszka, przy czym takiego uroczego. :) Ogólnie pomysłowa idea z tymi laleczkami voodoo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że ze zdrowiem już ok. A zajączki bardzo oryginalne. Aż strach się bać :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Są idealne. Zabawne i trochę straszne

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowe i... Budzące mieszane uczucia xD W moim pokoju by raczej nie zamieszkały.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne króliczki :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite te króliczki, ale pierwszy mnie po prostu ujął i oczarował.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajne! Szczególnie ten brązowy króliczek z brodą mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Są fantastyczne. Niepowtarzalne. Super.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te króliczki, szczególnie ten ostatni 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne! :) Wszystkie bardzo mi się podobają, świetny pomysł na takie króliczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. witam Kochana💗
    Twoje kicaki są obłędne, każdy jest niezwykły i oryginalny 🤩

    - pozdrawiam Cię bardzo cieplutko i ściskam mocno 🤗😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądają sympatycznie.🙂

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są i nie takie mroczne jakby się wydawało. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz