Koteczki szczęścia

 

Już jakiś czas temu wykonałam na próbę kotki, z których mam zamiar zrobić całą serię. Prawdopodobnie każdy kolejny będzie troszkę inny. Każdy z nich przynosi szczęście w innej kategorii. 


Biedronek pomaga dokonywać dobrych decyzji w życiu. Kiedy nie wiesz, która drogę wybrać podejmij decyzję, ściskając Biedronka w dłoni, a zawsze będzie dobra.


 

Tygrysia będzie amuletem dla każdego, kto odczuwa strach. Kiedy lęk hamuje nas przed działaniem, trzymając ją w ręce, zawsze zrobimy pierwszy krok. 

 

Rózia to mała ślicznotka, która przyda się każdej kobiecie. Przy niej nie połamie się paznokieć, perfumy dłużej pachną, makijaż się nie rozmaże, a Ty w każdym stroju będziesz robić niezapomniane wrażenie.


Na koniec coś dla graczy gier planszowych i sesji D&D. Kostek zawsze pomoże przy rzutach, tylko uważaj, jak mistrz gry się zorientuje, może zabronić Ci brać go ze sobą.


Zabawa oczywiście z przymrużeniem oka ale jeśli naprawdę w to uwierzymy, nawet mały pluszaczek może przynieść wyjątkowe szczęście. A Wam, jaki kotek by się przydał? Może podacie własne pomysły :)


Biedronek i Rózia są ciągle dostępne do kupienia. Mogę również wykonać inne kotki na specjalne zamówienie, zapraszam do kontaktu raciezka@gmail.com Facebook, lub Instagram. 

Każdego kotka mogę również przerobić na breloczek. 

 A tu znajdziecie pluszaki dostępne od ręki OLXAllegro, lub Vinted.

Zapraszam także na mojego drugiego bloga :)



Komentarze

  1. Urocze koteczki :) szczególnie tygrysek przypadł mi do serca :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy ma to coś, ciepły,uroczy.Ty wymyśl takiego co by pieniądze przyciągał, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy jest naprawdę piękny i uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne 😍 w sam raz dla takiej kociary jak ja 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne. Wprost proszą się o to, aby je przytulić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze koteczki :) U mnie w domku są trzy takie szczęścia, tyle że żywe :) A Twoje maskotki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem fanką kotów, a zrobione przez Ciebie są mega śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie koteczki. :) Co do innych propozycji, to można pomyśleć też np. kocich amuletach chroniących przed nieodpowiednimi facetami, mailowym spamem czy stresem. Mnie by się również przydał amulet zwiększający urok osobisty. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Ależ one urocze! Takie maleństwa a ile mogą dać radości 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są !!! Nie wiem który najbardziej ? Ten ostatni przypomina mi Misia Colargola. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne! Aż by się chciało przytulić 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne, bardzo mi się podobają, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze są te koteczki. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kotki, naprawdę każdy uroczy i pewna jestem że każdy ma w sobie moc :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kotki. Chciałabym mieć magicznego mruczka zdrowia, który przegoni wszelkie choróbska i bóle. To by było wspaniałe mieć takiego pomocnika. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana💗

    kapitalne kotki, każdy słodki i śliczny na swój własny sposób.. jak zawsze fantastyczne wykonanie! 😉

    - ściskam mocno, cudowności moc🤗😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne, urocze i... Jakże pozytywne. Każdy z kotków jest wyjątkowy na swój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne :) Fajnie, że mają magiczne moce :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie urocze kotki! Świetne są. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie przydałaby się biedronka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju! Jakie one przeurocze te pluszaczki! Proste wykonanie ale działa i dodaje radości. Mój mąż kiedyś jak pracował w wielkiej pralni dla szpitali i hoteli przyniósł mi takiego biedaczka pluszowego kotka przemielonego przez te maszyny pralnicze i ciągle go mam. Kiedyś też uszyłam takie małe zwerzackowe pluszaczki, mam na blogu o tym ale to było wieki temu. A Twoja seria jest mega strasznie mi sie podoba!
    Dina

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne koteczki, naprawdę jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygladaja bardzo sympatycznie,pieknydobor kolorow :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie fajne koteczki 🙂. Moja młodsza córka byłaby zachwycona! Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Coś dla fanów kotecków ;) Ale i fajna maskotka do zabawy. Mój pieseł by się z takowej cieszył :) Pozdrawiam! Super pluszaki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały pomysł na talizmany szczęścia. Kotki urocze, a do tego jakie przyjazne. Życzę kolejnych wspaniałych pomysłów.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem że jeszcze chcę kotka do mojej kolekcji

      Usuń
  27. Urocze koteczki, zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz