Szalony kotek, czyli kolejne nietypowe zamówienie

 Cześć Kochani!

Moi klienci bardzo często mnie zaskakują. Czasem dostaję zadanie uszycia maskotki na podstawie zdjęcia, rysunku lub opisu i są to naprawdę szalone pomysły. Wiem wtedy, że dostałam zlecenie od kreatywnej osoby i bardzo mnie to cieszy, bo z takimi zadaniem zawsze jest dużo zabawy. 

Dziś przestawiam kotka-tygryska uszytego na podstawie rysunku. Maska gazowa, skalpel i martwy ptaszek w łapkach to jego atrybuty. 









Jeśli Tobie również marzy się oryginalna nietypowa maskotka, zapraszam do kontaktu raciezka@gmail.com Facebook, Instagram.

Zapraszam również do przeglądania gotowych ofert na OLXAllegro, lub Vinted i na mojego drugiego bloga :)

Komentarze

  1. Osoba zamawiająca tę maskotkę na pewno będzie zadowolona. Wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny. Maskotka wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie źle :D Ktoś wpadł na świetny pomysł, mega oryginalna maskotka, robi wrażenie :) Podziwiam twój talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Klienci mają pomysły, klient nasz pan ale wyszło super, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalny kituś :) A wykonanie jak zawsze fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca, wielkie brawa. Martwi mnie ten martwy ptaszek, ponieważ podejrzewam, iż autorem rysunku było dziecko, ale może to tylko moje zboczenie zawodowe. Na pewno udało Ci się idealnie odtworzyć rysunek.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie, młodzież i dorośli też często zamawiają maskotki swoich rysunków, wymyślonych przez siebie postaci. Zabawki nie tylko dla dzieci :D.

      Usuń
    2. wiem że ten kot jest cudny

      Usuń
  7. Pomysł to jedno, ale Twoje wykonanie to dopiero kawał dobrej roboty! Serdecznie gratuluję talentu! 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalny:) Fajnie się prezentuje. Zdolniacha z Ciebie.
    Jakuba Wędrowycza widzę na półce. Kocham dziada:DDD
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ten kotek! Rude koty są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. witam Kochana💚
    dość osobliwy kotek, a Twoje wykonanie, jak zawsze, znakomite!😍

    - pozdrawiam Cię serdecznie i cieplutko 😊🍀😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem że kotek to coś co dołączę do mojej kolekcji, a ptaszek to już coś

      Usuń
  12. Oryginalny ten kotek wykonanie rewelacyjne, gratuluję talentu, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak mawiają: "tylko wariaci są coś warci" :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, faktycznie jest szaleństwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kotek. Nadawałby się na bohatera postapokaliptycznej opowieści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach tak? ciekawe której?

      Usuń
    2. Anonimowy, a mało to motywów antropomorficznych stworzeń? ;p Pewnie, że by się nadawał :D

      Usuń
    3. wiesz no kot wygląda w tej masce jak postać z among us

      Usuń
    4. Takiego skojarzenia to nie miałam :D. A postać z Among us też szyłam xD

      Usuń
    5. aha i poproszę o kocie amulety szczęścia dla mnie

      Usuń
    6. Jeśli chcesz zamówić kotka, zapraszam do kontaktu. W poście na dole są linki do mojego Facebooka, Instagrama, można też napisać na maila :).

      Usuń
    7. wiem że powstała seria kotków szczęścia i wiem że jeszcze bye się na tym blogu znajdą dla mnie

      Usuń
    8. wiem że oprócz mitycznych stworzeń będą też bogowie

      Usuń
    9. wiem że będzie seria o ewolucji człowieka, a jeśli o mitycznych bogach mówimy to jako pierwszego proponuję heraklesa

      Usuń
    10. i proszę mi odpisać

      Usuń
    11. Kim właściwie jesteś? :P

      Usuń
    12. Jeśli to Ty zamawiałeś u mnie tego pluszaka, to pozdrawiam serdecznie i możesz napisać wszystkim, czym się inspirowałeś :D. Jeśli kimś innym, to miło będzie jeśli się przedstawisz :)
      Co do bogów i ewolucji człowieka, tak daleko moje plany jeszcze nie sięgają :D

      Usuń
    13. wiem że owy kot tak mi się spbodobał że nie wiem, wiem że ten kot jest fikuśny

      Usuń
  16. Bardzo oryginalna maskotka :) trochę szalona, ale wygląda pięknie :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. maska w jedyne słuszne barwy trójkolorowej tęczy, a tygrysek to istny komados, bohater świętej wojny z babilonem...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A mnie przyszły na myśl maskotki niektórych Igrzysk Olimpijskich, które były równie futurystyczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Och ! To rzeczywiście nietypowe ! Przeraził mnie trochę ten martwy ptaszek w łapce...lecz na pewno ktoś będzie zadowolony ! Choć zadanie było niełatwe - sprostałaś wymaganiom ! Brawo !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten ptaszek to nawiązanie do gry angry birds czyli tej gry która jest prosta jak budowa cepa

      Usuń
  20. Świetnie poradziłaś sobie z tematem. Trochę przeraża mnie ten martwy ptaszek. Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten ptaszek to nawiązanie do angry birds

      Usuń
  21. Sliczny tygrysek, kolorystyka piekna :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ludzie to mają pomysły. Maskotka świetna...moja mama też ma wyzwania...robicie świetne maskotki. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Twój szalony kotek-tygrysek jak i inne maskotki to prawdziwe dzieła sztuki i dowód na to, jak bardzo różne i unikalne mogą być pomysły Twoich klientów. Uwielbiam sposób, w jaki łączysz te nietypowe elementy w spójną całość – pokazujesz, jak bardzo zaangażowana jesteś w swoją pracę i jak bardzo cenisz sobie kreatywność :) jestem ciekawy jak by wyglądał Deadpool i Wolverine w Twoim wykonaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocze te Twoje dzieła :) No i masz kotecka takiego samego jak ja, czarnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeuroczy jest ten tygrysek. Zabawny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz