Kudłata gąsienica

 Cześć Kochani!

Co porabiacie w te upalne sierpniowe dni?

Dziś chcę Wam pokazać kolejną maskotkę szytą na specjalne zamówienie. Tym razem wzorowałam się na innej zabawce, tyle że moja wyszła trochę bardziej futrzasta. Oto kudłata gąsienica.  






 

A i tak jej włoski skracałam, taki mi się puchaty materiał trafił, a jak potrzebuję takiego, to czasem trudno znaleźć porządnie długie włosie :).

Pozdrawiam serdecznie wszystkich moich klientów, którzy tu zaglądają, czekając na ich maskotki i którzy wracają do mnie po kolejne zamówienia. Jesteście wspaniali <3. 

***

Jeśli Tobie również marzy się oryginalna nietypowa maskotka, zapraszam do kontaktu raciezka@gmail.com Facebook, Instagram.

Zapraszam również do przeglądania gotowych ofert na OLXAllegro, lub Vinted i na mojego drugiego bloga :)

Komentarze

  1. Rewelka!!! Takiej gąsienicy nie ma nikt, a przecież bywają też kudłate w naturze.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka fajna. Na pewno spodobałaby się mojemu Kaspianowi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudaśna ta gąsienica. Z pyszczka przypomina świnkę morską 😁
    Gorące pozdrowienia 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Gąsienica jak żywa , nie lubię ich ale Twoja cudowna, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca. Bardzo lubię takie włochate maskotki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nietuzinkowa i przytulasta ta gąsienica:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetna! Super, bardzo sympatyczna i efektowna. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana 💗
    cudowna jest ta Twoja gąsienniczka! ..masz kapitalne pomysły i jak zawsze wykonanie znakomite🤩
    pozdrawiam najcieplej, ściskam najserdeczniej 🤗😘🍀💚

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudna gąsienica, bardzo mi się podoba, podziwiam Twoją kreatywność, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. gąsienica bardziej mi się kojarzy z kawią (świnką morską) rasy angora, ale jest tak słodka, że gatunek zwierzora jest tu bez znaczenia...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim wydaniu, to nawet gąsienica jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko jaka urocza :) No pięknie wygląda! Super praca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza maskotka :) szczególnie, gdy leży nóżkami do góry :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko, jaka boska! Moje dziecię jak było małe, uwielbiało takie maskoty gąsienicowe. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze u Ciebie, wesoło, kolorowo i zabawnie. Nie wiem, kto złożył tak oryginalne zamówienie, ale było to spore wyzwanie, z którego wywiązałaś się znakomicie. Po wielu miesiącach przerwy, powracam do blogowania i serdecznie zapraszam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowa maskotka, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna ta gąsienica 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Oryginalna maskotka :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna ta gąsieniczka. Oryginalna zabawka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Gąsienica jest przeurocza Roksi. Jaki ty masz talent do tego Dziewczyno.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz