Lalka, nagrody i książka

Hej Kochani. Tu Wasza Sady. Jak Wam się podobała matrioszka Nabuzaela. Coś dla prawdziwych fanów metalu, ale może być inspiracją do pomalowania w dowolny motyw :)

Ja jednak z moimi zdolnościami lepiej zostanę przy szyciu, ale pozostańmy w laleczkowych motywach. Tylko że tym razem z Rosji fruniemy do Japonii.


Nie jest inspirowana żadną konkretną postacią z anime. To avatar zaprojektowany w grze przez moją siostrę :) W końcu mamy elfkę dla naszego elfa ale chyba trochę za krucha na jego wymagania ;)

Tęcza z pierwszego zdjęcia to śliczny kocyk. Tym razem niewykonany przeze mnie. Nie dałbym rady :). Wśród Was też są wspaniali rękodzielnicy, więc chciałbym podziękować:

Ince za wspaniały tęczowy kocyk i Małgosi za cudowne zakładki


Na koniec jeszcze jedno moje dzieło. Może nie została ręcznie napisana ale na pewno w jej wykonanie włożyłam dużo serca i ciężkiej pracy. Kochani niedawno wydałam książkę! Jeśli ktoś jest zainteresowany więcej informacji znajdziecie <TUTAJ>

Komentarze

  1. Jestem pod wrażeniem wszystkich prezentowanych dzieł ,ale niezmiennie najbardziej gratulują książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wydania książki 😘👏
    Bardzo fajna jest ta laleczka 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Elfka świetnie wyszła. Prezenty fajniusie. Ale ksiażka..noo...jestem pod wielkim wrażeniem. Moje gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pluszak jest świetny. Nie miałam pojęcia, ze piszesz książkę. Super, gratulacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję wydania książki :) :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wydania książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kocyk i zakładki dostałaś, a lala cudowna! gratulujemy wydania książki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna lalunia! brawo! ale w tle kocyk cudowny. Gratulacje pięknych zakładek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna laleczka! Gratuluję wydania książki i pięknych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Matrioszka nie koniecznie ( nie moje klimaty;) ale ta lala jest świetna! gratuluję wydania książki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje gratulacje. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jest ta laleczka :) Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Elfka piękna i jestem pod wrażeniem, ale wydania książki gratuluję tak z głębi serca. To dopiero coś, jesteś niesamowita!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wydania książki :D Laleczka skradła moje serducho :D
    Świetnie wykonana :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Te oczka nieustannie mnie zachwycają :) Jejku piękne zakładki! Aż sama nabrałam chęć na rysowanie :D No i gratuluję książki! Przeczytałam wpis na drugim blogu i....zaintrygowałaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzień dobry. Zapraszam do obserwowania mojego nowego bloga
    https://pracowniasielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lalka ma przepiękne oczy! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Lalka na początku skojarzyła mi się z Czarodziejką z Księżyca w elfim wydaniu. Dla mnie super!

    No a informacją o książce to już całkiem rozwaliłaś system :) Niesamowite, jak wiele kreatywnych zdolności może się pomieścić w jednym człowieku. Serdecznie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję książki, koniecznie muszę przeczytać, elf przeuroczy, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. super. gratuluję książki. A lalka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super laleczka, kocyk też cudowny, ja kocham tęczę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje wydania książki

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze raz gratuluję wydania książki! :)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lalka super, praca urocza :) Kocham twoje maskotki, pluszaki... są takie wspaniałe! Nie można oderwać od nich oczu :) Gratuluję wydania książki, ja o tym marzę od dziecka i jakość ciężko jest się mi zebrać i skleić wszystkie rozdziały do kupy... mam nadzieję, że w końcu mi się uda, potrzebuję jedynie solidnej motywacji :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja przede wszystkim gratuluję popularności, bo tak wielu komentujących pod jednym postem rzadko się zdarza. Mój syn jako nastolatek zafascynowany był japońskimi filmami rysunkowymi. Do mnie postaci o zbyt wielkich oczach(nienaturalnych) nie przemawiały, bardziej irytowały. Niemniej jednak Twoja lala jest bardzo sympatyczna, a myślę, że byłaby jeszcze lepsza gdybyś włosy z materiału zastąpiła innym "tworzywem". Tytuł książki spisałam i chociaż jest on niepokojący, to chciałabym sprawdzić czego w niej jest więcej ? Seksu czy rozważań o sekcie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duża ilość komentujących to zasługa dużej aktywności na innych blogach :) ale dziękuję. Tak włosy najtrudniejsza sprawa (dlatego nie lubię robić lalek). Najfajniejsze jakie wyszły mojemu mężowi akurat nie sprawdziły się bo dziecko z łatwością je wyrywało :/ ale będę kombinować.
      Sekty, seksy a o interwale muzycznym nikt nie pomyśli ;)

      Usuń
  26. No no, no... poczytałam sobie o Twojej książce i wiem już, że muszę ją pochłonąć w całości :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudna laleczka, serdecznie gratuluję wydania książki, to na pewno niesamowite przeżycie. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Matrioszka wygląda cudownie :) gratulacje :) pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wydanie własnej książki super sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przecudna elfka, śliczna, no i gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Własna książka to duża sprawa, serdecznie Ci gratuluję!
    Lala świetna, wspaniale wyszła.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta lala jest świetna:)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakładki - mega, kocyk - mega, lalka - mega! Nie jestem oryginalna, ale wszystko bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Widać że lala mięciutka taka do przytulania. Gratuluję wydania książki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  35. Twoje pomysły są niesamowite! Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję ukończenia książki! :) Laleczka urocza, a prezenty śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak dla mnie lalka boska!

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Laleczka❤️
    Gratuluję wydania własnej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Elfka sympatyczna i po oczku widać jej japońskie pochodzenie. Ale na koc też od razu zwróciłam uwagę, bo taki kolorowy i piękny. Gratuluję realizacji wspaniałych pomysłów:)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Coś mi ten elf przypomina xD

    OdpowiedzUsuń
  41. W sumie dużo się nie pomyliłam, bo obstawiałam jakąś zawodniczkę karate. A jedno i drugie to Japonia ;-) Jeszcze raz gratuluję Twojego "dziecka" :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz