Detektyw Pikachu

Hejka tu Sady z nową ręcznie szytą maskotką.
Niedawno w kinach miała miejsce premiera filmowej wersji Pokemonów. Detektyw Pikachu szybko stał się ulubieńcem dzieciaków i dorosłych. Oto moja wersja tego słodkiego Pokemona, która już została zaklepana przez <Topielec z morza liter> 😸
Bardzo chciałam wziąć udział w czerwcowej edycji Polszczyzna i Rękodzieło. Nie mam już czasu uszyć coś całkiem pod temat, dlatego trochę naciągnęłam aktualną maskotkę. temat: "Piechotą do lata" i paski.

Dodatkowo, żeby się usprawiedliwić dodam, że przecież Pikachu jest żółty jak słońce i ma paski na plecach!






A wakacje lubi spędzać nad wodą... Może więc się zaliczę do:

https://reanja1.blogspot.com/2019/06/polszczyzna-i-rekodzieo-czerwiec.html

 Oglądaliście Detektywa Pikachu? A animowany serial Pokemony? Jaki jest wasz ulubiony? ^^

Komentarze

  1. Jest cudowny nie oglądam filmu, ale serial "Pokemony" był moim ulubionym. Najbardziej polubiłam pokemona Pikachu i Eevee. Ostanio w zabawkach, które dostałam od cioci, dla naszej córeczki znalazłam rzetony i naklejki z Pokemonami. Z czasów kiedy można było je znaleźć w Laysach 😁. Niezla kolekcja i masa pozytywnych wspomnień. Na naklejkach widnieje rok 2000, już 19 lat mają te skarbenki. Miłego Dzionka 💗

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jestem fanką, ale maskotką mnie zachwyciłaś. Ty to masz talent, ta czapeczka... idealna dla podróżnika. Cudownie tworzysz, co by to nie było, Ty to wykonasz... bardzo to podziwiam. Mam nadzieję, że niebawem się zgadamy i wreszcie się spotkamy. hehe Wielkie uścisk posyłam. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ten Pika wygląda. Masz talent :) Wielki talent :) Ja pamiętam żetony z Pokemonami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pikachu pamiętam bo moja córka oglądała Pokemony. Ten Twój ma świetny ogon :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moda na Pokemony ciągle trwa, więc taka maskotka będzie wspaniałym prezentem dla ich fana. Wyszło extra, jak zawsze. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, ze jest milusi i mięciusi, :)choć ja za tą bajką nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pikachu jest rewelacyjny, ale ty masz talent! Sam bym takiego słodziaka przytulił haha! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany Sady przeszłaś samą siebie!!! Jest idealny!!! Byłam w kinie na filmie z dziećmi i przyznam, że bardzo mi się podobał. Nawet wzruszyłam się :)). Piękny jest Twój Pikachu :)) Uściski kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie jak go odwzorowałaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetny :) w dzieciństwie lubiłam bajkę Pikachu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Serial oglądałam z synem, gdy był mały. A ulubiony, oczywiście, Pikachu, słodki taki, jak Twój. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokemonow nie oglądam, ale tego pana nie sposób nie znać. Wyszedł super

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, nigdy nie oglądałam Pokemonów, ale maskotka wygląda naprawdę świetnie. Super pomysł, a poza tym jak zawsze świetne wykonanie. Czekam na kolejne wasze dzieła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszedł Ci naprawdę świetnie :D Jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Niewiarygodne, że sama go szyłaś! Jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako dziecko kochałam pokemony i miałam nawet wielki plakat Asha w pokoju! Oprócz tego standardowo - żetony z czipsów, kasety vhs i tomaguczi pikachu :D Nie miałam ulubionego pokemona, wszystkie były fajne, cały serial był świetny :D Na filmie jeszcze nie byłam ale jako stary fan na pewno nadrobię :) a maskotka- urocza! Każdy chciałby mieć swojego pikachu :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. To już nie moje klimaty, trochę wyrosłam :))) Za to podziwiam nieustannie Twoje maskotki i ich perfekcyjne wykonanie.
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fanką nie jestem, pewnie jestem za stara:) Ale Twoja maskotka bardzo mi się podoba.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejny słodas i pasuje idealnie!!!
    Ostatnio przejeżdżaliśmy przez Głogówek, cel - drugi raz Prudnik.
    Żałowałam, że nie mam Twojego nr telefonu...
    Moc pozdrowionek!

    OdpowiedzUsuń
  20. Znowu udało Ci się mnie zaskoczyć;) Pikachu pamiętam , oglądały go moje córki, ale na tym nasza znajomość się kończy:) Świetna maskotka:)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję że pamiętałaś o zabawie

    OdpowiedzUsuń
  21. Jako mała kochałam Pikachu <3

    OdpowiedzUsuń
  22. nice article my friend..
    please visit my blog too

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny ten Pikaczu! Nie oglądałam i nie zamierzam, ale pasuje też do dawnych kreskówek :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejna piękna i bardzo realna maskotka, a do tego doskonała interpretacja tematu wyzwania 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo pięknie Ci wyszedł. Podziwiam za umiejętność szycia ręcznego - ja zdecydowanie wolę na maszynie, ręcznie nigdy nie wychodzi mi dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak bardzo chciałam wybrać się na ten film, ale coś mi nie wyszło, niestety. Niemniej Pikachu w twoim wykonaniu jest taki słodziaśny!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zachwycająca praca! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śmieszny! Fajnie, że ma czapeczkę! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale słodziak :D Wygląda mega uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super !!! Pamiętam te czasy, gdy modne było Pikatchu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny pokemon, były popularne gdy miałam 18 i dostałam taki kubek na urodziny, oczywiście dla żartu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne maskotki szyjesz. Pozdrawiam . Pokemonów nie lubiłam ale maskotka świetna taka do przytulania:-).

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zwykle kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie byłam na tym w kinie, może pójdę w tym miesiącu. Tej bajki też nie byłam jakoś szczególnie fanką, chociaż pamiętam, że miałam plecak z Pokemonów w podstawówce. Ale maskotka cudna :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. That is a very funny Pikachu!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaki uroczy- widac kawałek solidnie włożonej pracy w tego uroczego pluszaka

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastyczna maskotka :)
    A na pytanie o niebieską owcę odpowiedziałam już u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Miłego weekendu 😘💚💙

    OdpowiedzUsuń
  39. Pamiętam tego stworka, uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialnie go zrobiłaś! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  41. Mój ulubiony Pokemon. Od razu przypominają mi się młodsze lata :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ale uroczy! filmu jeszcze nie oglądałam, ale na pewno niedługo zobaczę :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  43. nic nie naciągasz :DDD
    i słońce i dreptanie pieszo JEST!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. I właśnie patrzymy na Pikachu - Pokemon, które pokochaliśmy w dzieciństwie.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Uroczy. Mimo swoich 22 lat dalej mam swojego.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ślicznie Ci wyszedł. Twojego Pikachu też chce się przytulić tak jak te Pokemony z filmu Detektyw P. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz