Jestem simsem

Chyba każdy z Was kojarzy grę The Sims. 

Nie ma to jak symulator życia, tworzysz sobie idealną rodzinkę, budujesz idealny dom, a potem wszystko podpalasz, albo topisz podobizny swoich wrogów w basenie😈. Oczywiście można też grać normalnie😅.

Sama Simsy uwielbiałam, grałam w pierwszą, drugą i trzecią część, czwartej nie miałam okazji. Dostałam jednak bardzo ciekawe zlecenie od Beatrycze z bloga Historie Śmieszka. Poprosiła mnie o brelok z kryształem — wskaźnikiem z simsów. 

Z jednej strony zadanie wydawało się proste, z drugiej aż tak proste nie było. Uzyskanie geometrycznego kształtu z miękkiego materiału nie jest łatwe. Pod spód poszedł filc, a o to końcowy efekt.



 Graliście? :)


Komentarze

  1. Ja nie grałem, ale robótka świetna. Przypomina mi koralik. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wszystko zrobisz,niestety nie znam tego , nie to pokolenie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten brelok :) Całkiem pokaźnych rozmiarów :) Wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe super ci to wyszło :D Do Simsów miałam kilka podejść, nigdy nie grałam dłużej niż godzinę w odstępach kilku lat, wg mnie są to straszne nudy, więc moja gra ostatecznie wylądowała w koszu xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wprawdzie nie grałam, ale breloczek bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł :D Ja uwielbiałam Simsy, a jak już wyszły różne dodatki typu Zwierzaki itd to dopiero była frajda. Normalnie poczułam nostalgię, jak zaczęłam to sobie przypominać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gry nie znam ale breloczek rewelacja, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja do dzisiaj gram w The Sims 1. Cudowny kryształek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ..oczywiście, że grałam, bardzo lubię Simsy ;)
    ..kryształek jest śliczniutki , jak zawsze podziwiam Twoje znakomite wykonanie 💙

    - pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wygląda, ja do tej pory czasami odpalam The Sims 4. Byłam ogromnie zajarana na początku i najchętniej od komputera bym nie odchodziła, wszystko chciałam sprawdzić, ale teraz nieco mnie już nudzi ta gra :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie, że grałam- razem z mężem! Treaz moja starsza córka od czasu do czasu gra, a ja obok jej podpowiadam ;) Super pomysł z tym brylokiem! Wyszedł rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely post and amazing photos! I love your blog) I'm your new follower) Please, follow me back^ beauty4fem.blogspot.com

    Glad to meet you,
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł na maskotkę :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Simsy to moje czasy nastoletnie, ileż to dni się przesiedziało nad nimi:)
    https://okularnicawkapciach.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał! Wyszło fajnie. Domyślałam się właśnie, żenie było łatwo z takim kształtem. Ale udało się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fikuśny ten brelok. Faktycznie zrobienie figury geometrycznej z pluszu musiało być nie lada wyzwaniem, ale poradziłaś sobie z nim świetnie. Efekt końcowy jest rewelacyjny. Sama w Simsy nie grałam, ale moja wnuczka bardzo je lubi. Nieraz podglądałam ją w akcji. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety moje gry zamknęły się na warcabach i chińczyku. Brelok wspaniały, tylko trochę rozmiary duże. Może jednak służyć jako mini poduszka w podróży. Gratulacje. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kojarzę Simsy :D kto w nie nie grał :) Super robótka! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie grałam, ale zlecenie ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooo Simsy! Uwielbiałam tą grę. Chętnie w nią zagram - ale ta pierwsza część, to pierwsze wydanie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny breloczek, na pewno było przy nim dużo pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam serdecznie ♡
    Ja nie grałam w simsy, raz czy dwa miałam okazję u kogoś :D Super wygląda ten kryształ! Bardzo fajny breloczek nie tylko dla fanów gry :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny breloczek :) nie grałam, ale nazwa Simsy obiła mi się o uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie grałam, ale moje dzieci grały.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie to wyszło :) Co do Simsów, swego czasu całkiem sporo w nie grałam, ale nie we wszystkie części.

    OdpowiedzUsuń
  26. To brelok XXL:))) Fajnie wyszło Roksanko. W tą grę nie grałam ale moje dzieci owszem.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmmm...Simsy są mi
    mało znane. Jak się ma dzieci, to trudno do komputera się dopchnąć. Ale brelok fajny. Bo kto powiedział, że brelok ma być malutki?

    OdpowiedzUsuń
  28. Powiem Ci, że miałam ostatnio dziwną historię... napadła mnie ostatnio taka ,,rozkmina", że w sumie troszkę czasu minęło od kiedy zrobiłaś ten brelok, a nie wstawiłaś go na stronę, ale sobie pomyślałam... może dla Ciebie to nie była taka ważna praca i jak to pomyślałam moje oczy powędrowały na Instagrama i zobaczyłam chyba na story właśnie ten breloczek :D. Przypadek? Nie sądze, to chyba jakaś dziwna czakra :D. Breloczek ma się dobrze. Nosiłam go przy torbie do pracy, zwracał na siebie uwagę, chociaż ludzie już się przyzwyczaili, że do normalnych nie należe :D, nawet ktoś ten kryształek nazwał poprawnie, nie pamiętam już jak. Teraz prawdopodobnie zmieni położenie i będzie sobie dyrdał w moim nowym autku przy lusterku :D. Jak będę miała chwilę i nie zapomnę to cykne mu zdjęcie podobne do Twojego i oznaczę :). Także wciąż ocieka zajebistością i właśnie super jest w nim to, że jest duży! Jeszcze raz bardzo dziękuję, za książeczkę też, która okazała się być jedną z lepszych, jakie czytałam, ale to już wiesz.
    I odpowiadając na pytanie... tak grałam i wciąż gram, ale to też już wiesz. Moja patologiczna rodzinka ma się... nie, no w sumie nie ma się dobrze. Ale żyją. Jeszcze.
    Pozdrawiam Kolorowo i zapraszam do konkursu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze wszystkimi pracami tak bardzi spóźniona jestem 😅. Nie zapomniałabym o breloku. Trochę sie z tym kształtem jednak nameczyłam ale cieszę się, że się podoba ^-^

      Usuń
  29. Nie grałam, ale wyszedł Ci świetny klejnocik- maskotka. Bardzo przypadł mi do gustu, o kolorze nie wspomnę, bo bardzo taki lubię. Jednym słowem super gadżecik!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nazwę kojarzę i wiem, o co chodziło, ale nie grałam. To na pewno gratka dla ludzi, którzy mają sentyment do Simsów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale super! Tym bardziej, że uwielbiam Simsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam, to jednak juz inne pokolenie, troche inny swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Great post, dear ♥ I like sims

    I invite you to look at my blog
    Shkvo Space | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  34. Breloczek pierwsza klasa 🤩!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Kojarzę grę. Fajny breloczek.

    OdpowiedzUsuń
  36. Noe grałam, ale diamencik kojarzę 😉 Moja siostra grała namiętnie

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale genialny pomysł! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz