Lemurek

 Cześć Kochani, tu Sady

Ostatnio zrobiłam małe zmiany w wyglądzie mojego drugiego bloga. Przyjdzie również czas na Pracownię Kotołaka. Na pewno przyda się jej noworoczne odświeżenie, ale muszę najpierw mieć jakiś pomysł :) 

Dziś przychodzę z czymś maleńkim. Do tej pory uszyłam dwa breloczki postaci z gry Among Us i diamentu Simsów. Tym razem przyszło mi wykonać małego lemura:




Zachęcam do zakupów dzieł Pracowni Kotołaka na OLX lub Vinted, a także do składania własnych zamówień. 


Komentarze

  1. Pieknisci, lemurek cudowny ,takie maleństwa to się ciężko szyję.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki uroczy... Nic, tylko go przytulać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kuzyn króla Juliana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest! W kolorkach jakie mi teraz "chodzą" po głowie- fiolet i lila- róż. A jakie ma oczyska!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Uroczy ten lemurek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się uroczo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy lemurek, a jakie ma oczęta słodkie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam pojęcia o bohaterach gier, które wymieniasza, bo na laptopie gram tylko w kierki. Niemniej jednak jako osoba, która 35 lat temu próbowała szyć maskotki dla syna, wiem ile trzeba włożyć pracy, by uszyć kogokolwiek. Im mniejszy stworek, tym większa trudność, dlatego wielkie brawa dla Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie bardzo znam się na grach internetowych ale breloczek naprawdę super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki słodki ❤️ Ten ogonek jest mega, ogólnie bardzo fajna maskotka 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. ..już pisałam i będę powtarzała, że jesteś niezwykłą i zdolną Dziewczyną!
    ..zawsze podziwiam Twoje prace, które wymagają ogromnej cierpliwości i ciekawych pomysłów ! 💖
    Twój breloczek z małym lemurkiem jest śliczny i słodki! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny jest ten lemurek :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. No, fajny! Prawie Król Julian:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna piękna maskotka! Tylko pozazdrościć talentu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczy tej maskotki mnie niezwykle rozczulają :)
    Śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy! Ogonek podoba mi się najbardziej hah! :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki słodziak! :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam serdecznie ♡
    Alez słodziak! Rewelacja :) Zazdroszczę talentu, jak można robić takie cudeńka? Niesamowite!!! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeuroczy breloczek, lemurek ma świetny ogon:)
    Uściski Roksanko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne oczy ma ten lemurek
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mała pociecha super wygląda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki piękny lemurek! Jestem zakochana w Twoich pracach <3!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowny i rozkoszny, pięknie Ci wyszedł! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo milusi choć taki malutki ale za to ciągle można go przytulać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  26. Boski Lemur! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uroczy :) Lemury zawsze kojarzą mi się z Królem Julianem :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki fajny! Jak zawsze dobra robota :)) ❤

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz