Święta, święta i święta jeszcze chwilę :)

 Hej tu Sady

Witam Was już w nowym roku i po Trzech Królach, ale jeszcze ze świątecznym tematem. Ostatnio podarowałam mojej teściowej pod choinkę krasnala <znajdziecie go tutaj>. Jej jednak zamarzył się większy i to dużo większy. Oto co powstało:

 
Krasnal skandynawski
 
 
Handmade - rękodzieło
 
 
Świąteczny skrzat
 
 
A z tyłu pozostałe prezenty :D
 
 
A tu już świąteczny krasnal w swoim nowym domku pod choinką 
 
 
Gęsta broda i długie nogi

 
- Ten mniejszy to będzie jego syn.
- Jego zrobiłaś wcześniej, więc to ojciec.
Niech będzie, oto syn trzymający ojca na kolanach :D
 

 
A tu jeszcze żona i kochanka ojca o.O. Oj te krasnale za bardzo szaleją...
Tych ślicznych aniołków ja nie szyłam :)
 
 
Zapraszamy także do Pracowni Kotołaka na 

Komentarze

  1. Gościu jest fenomenalny , można przysiąść i kawkę z nim wypić.Cudowny prezent.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity ten skrzat! Chociaż rozmiarowo to raczej krasnoludek z niego nie jest :) Świetna rodzinka powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krasnal wygląda całkiem sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne te krasnale, a ten tata na kolanach syna mnie powalił haha, super wyszły:) My mamy w domu jednego krasnala długonogiego, ale chętnie bym kupiła ich więcej, bo mają w sobie coś wyjątkowego 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ się synalek rozrósł:) Rewelacyjny jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow,piekna praca - oba krasnale cudne. Z ciekawości zapytam, czy znasz może historię, dlaczego te krasnale są teraz takie popularne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, mnie też to zastanawia :) Sporo czasu się ta moda trzyma

      Usuń
  7. Rewelacja!!! Cała rodzinka wygląda obłędnie ale ten największy jest mega pod każdym względem. Cóż za niesamowity pomysł Roksanko:) Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne krasnale, szczególnie ten duży.
    Właśnie, można go posadzić za stołem...
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki nietuzinkowy ten krasnal :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej jaki kolos. :-). Dobrze że umiałaś spełnić marzenie teściowej :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetny jest ten skrzat :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ ma nogi jak modelka 😁

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, na smutki i nie tylko w sam raz.Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny krasnal, świetne ma getry;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze skrzaty krasnale, piękne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite!!!! Masz talent - ale o tym z pewnością wiesz...:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skrzaty, krasnale wspaniałe. Tyle w nich inspiracji i pomysłowości.

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny krasnalek :) Ja jestem mega zauroczona tymi wszelkimi skrzatami :) Ale wiadomo ręcznie uszty jest unikatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No, rzeczywiście wypasiony! Wymagająca kobieta, ta Twoja teściowa. Ale nie ma tego złego... bo wyszło bardzo ładnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię patrzeć ludziom w twarz, więc trochę mnie smuci, że skrzatom lico(a właściwie oczy, które są zwierciadłem duszy), zasłania czapka. Natomiast zachwycił mnie ten dziergany liść leżący na gałązce choinki. Przepiękny. Pozdrawiam noworocznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba jednak bym się go bała, gdybym była dzieckiem i go gdzieś zobaczyła. Ale w sumie efekt końcowy wyszedł niezły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Prezentują się świetnie. Jesteś pomysłowa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cała skrzacia rodzinka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Swoją wielkością w razie niedostępności męża może robić za przytulaka 😁

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wygląda! Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  26. Po prostu rewelacyjna ta gromadka, cudne są, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  27. ..świetny jest duży krasnal, rewelacyjny!!! .. wszystkie Twoje maskotki są kapitalne..
    podziwiam Twoje wykonanie, zdolniacha z Ciebie ! <3

    - ściskam najserdeczniej :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Szalona rodzinka. :) Krasnal imponujących rozmiarów! Pięknie wszedł.

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj. Jeszcze raz wszystkiego dobrego w 2022 roku.
    To Ci krasnal gigant - świetny , a rodzinka też superowa.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam klimat świąt, więc jak dla mnie możemy nadal zostać w tym temacie :D
    Ale cudny krasnal! Moja mama w zeszłym roku również parę zakupiła do domu. Ale takiego oryginalnego nie miała! ;)
    Świetnie się prezentuje, jak zwykle kawał dobrej roboty!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mogę, jaki świetny krasnal! Masz talent dziewczyno, jest naprawdę mega! I ta poza z nogą za nogę, no zrobiło mi to dzień!

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega, szczególnie ten wzorek na getrach i czapce. Idealny towarzysz do oglądania tv w pidżamach i papuciach, popijając kakałko albo czekoladę :D (tak mi się skojarzyło).

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale super! Fajnie by było pod choinką znaleźć takiego krasnala :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz