Kitsune

Obiecałam, że na Pracowni Kotołaka pojawiać się będą postacie z fantasy, mitów i legend. Trzeba się wywiązać z tej obietnicy. Dziś udajemy się do Japonii :). 

Kitsune — to po japońsku po prostu lis, ale często używamy tego określenia, by opisać mitologiczną postać. 

Te demoniczne lisy możemy podzielić na yako dzikie złe lisy i zenko dobre opiekuńcze. Przedstawiane często z kilkoma ogonami, bowiem im więcej Kitsune ma gonów tym jest potężniejszy. Mój ma trzy :)





Może się zorientowaliście, że demonek wzorowany jest na postaci liska, którą już szyłam :). Ze względu na popularność, spodziewajcie się ich więcej w różnych kolorach. 


Znacie tego japońskiego stworka?

Są tu fani kultury japońskiej albo anime?

Jakie mitologiczne postacie chcielibyście zobaczyć w Pracowni Kotołaka?

 

Zaglądajcie na OLX i VINTED

Komentarze

  1. Ja to z innego świata jestem
    Maskotka cudownie uszyta.Masz pomysły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też z innej bajki, ale liski bardzo lubię i ten mnie zauroczył.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny lisek Ci wyszedł :) Mega uroczy :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny! Muszę przyznać, że te 3 ogony dodały mu uroku, no ja nie mogę się napatrzeć. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest śliczny. Rewelacyjna robota. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tymi trzema ogonami to trochę jak smok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny lisek! Ciekawie wygląda z trzema ogonkami.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię anime, ale nie spotkałam się z tym demonem, ani z jego nazwą. Myślałam, że maskotka przedstawia Pokemona Vulpixa 😉 Śliczny jest ten lisek i chętnie zobaczę więcej mitologicznych postaci 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny lisek :) Pięknie się prezentuje z trzema ogonami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale sobie radzisz w szyciu pluszaków. Bardzo ładny lisek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. O mamuniu!!! Ale śliczny 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ cudny ten lisek, bardzo mi się podoba, Twoje maskotki są niesamowite, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowity lisek, uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha, miałam tak samo dlatego kupiłam 3. Ale to i tak mało. Do tej chemii mają jeszcze w serii Adrenalinę i czekoladę 🤗

    OdpowiedzUsuń
  15. ani me, ani be. ale lisek wyszedł taki rozmachany ogoniaście, że tylko mu dziecka brakuje, żeby się bawiło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie ♡
    Japonia? Anime? Ja, ja podnoszę rękę! Może nie jestem już tak dobra jak kiedyś, trochę wypadłam z kręgu otaku, ale Japonia bardzo mnie inspiruje i w dalszym ciągu jej zobaczenie to moje największe marzenie. Lisek cudowny! Ja myślałam, że to Tails z Sonika, tylko mi kolor się nie zgadzał :D Piękna bestyjka :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze mówiąc pierwszy raz o nim słyszę. Człowiek całe życie się uczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam wcześniej o tej postaci. Wyszedł przecudnie. Wygląda jak maskotka ze sklepu.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, ale świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  20. Lisy są fajne, jeśli są oswojone, to wierne jak pieski :D
    O tych magicznych słyszę pierwszy raz, urocza maskotka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super. Gdzieś w jakiejś książce, którą czytałam pojawił się demon kitsune, także pojęcie mi znane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowite, początkowo nie wiedziałem, gdzie ryjek ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. A mnie na myśl przyszły stare poczciwe pokemony. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny lisek :D Zapewne dużo praco musiałaś w niego włożyć. Podziwiam takie ręczne prace.
    Pozdrawiam!
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  25. Kitsune z trzema ogonkami ma potężną moc.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki cudowny, pięknie!
    Zapraszam na nowy post prosto z rzepaku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sama przygarnęłabym takiego bożka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudowny lisek. Te trzy ogony dodają mu tylko uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fanka Japonii i anime się zgłasza :D Lisek cudny i od raz mi się skojarzył z Naruto :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna maskotka Roksanko, oryginalna i bardzo starannie uszyta. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy raz o nim słyszę, ale nie dziwię się popularności, bo wygląda słodko :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz