Tapiry

Tapir to ja często sobie na głowie robiłam, zwłaszcza w czasach liceum. Fryzura na czarownicę, kiedy czeszesz się w drugą stronę, ale dziś nie o tym, lecz o zwierzątku takiej właśnie nazwy. Taki trochę świnko słoń, ale nie można zaprzeczyć, że bardzo uroczy. 

Miła osóbka, która przygarnęła moją kapibarę, poprosiła mnie również o uszycie dorosłego i młodego tapira. 


Dorosły tapir

Młody tapir






 
Zdjęcia niestety wyszły tragicznie, a nie było już kiedy zrobić je ponownie. 
 
Jakie jeszcze zwierzęta chcielibyście zobaczyć w formie pluszaka? :)
Zapraszam na OLX, Vinted, lub Allegro do wyłapywania pluszaków, może się potarguję :). Można też pisać do mnie z własnymi zamówieniami. 
Zapraszam też na wycieczkę nad Morskie Oko na moim drugim blogu :)


Komentarze

  1. Niesamowite, pieknie wykonane, tylko podziwiać, gratuluję talentu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ..WOW! ależ przecudne są Twoje Tapiry 💚 .. jestem zachwycona znakomitym wykonaniem, jak zawsze uszyłaś cudeńka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze tapiry, a przede wszystkim fantastycznie wykonane :) Pięknie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne!😊 Na pierwszy rzut oka na tym pierwszym zdjęciu wyglądają jak żywe 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne. Podobają mi się te zwierzaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie wyszły! Niemal jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne. Powinny być nagrodą w ZOO.
    Ze swej strony proponuję żyrafę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super! Chyba nie ma zwierzaka, którego nie potrafiłabyś uszyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, obydwa i mały, i duży. Nie wiedziałam, że małe są podobne do małych dziczków( są w paseczki)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe maskotki. Oryginalny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne tapiry!!! Świetne masz pomysły! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ cudna parka, jak zawsze wspaniałe maskotki, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo kreatywnie. Fajnie wyszły i skoro zostały wykonane na czyjeś zamówienie, to tym większy sukces. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądają te zwierzątka. Podziwiam pomysłowość i wykonanie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Tapiry... no fakt, przypomniałaś mi, że takie "stworki" istnieją xD Słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne tapiry. Masz zdolności,podziwiam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są te pluszaki! Ja to bym chciała zobaczyć szczurki. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne 😍Venus

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW!!! Tapirki wyszły GENIALNIE 🤩!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie urocze! <3 Fantastyczne! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz