Kuoka po raz drugi

 Nie będę się tu rozpisywać. Wszystko o Kuoce napisałam <TUTAJ>. Po wykonaniu jednak tej maskotki zasugerowano mi, że może z czarnymi oczkami wyszłaby ładniejsza. Jak już zmiany to większe, zrobiłam jej też czarne łapki :)




A tu obie Kuoki? Która podoba Wam się bardziej. Od siebie mogę dodać, że obie już znalazły nowy domek :)

Tradycyjnie zapraszam na OLX, Vinted, lub Allegro. Ciągle można tam dorwać moje maskotki, a po specjalne zamówienia zapraszam do kontaktu raciezka@gmail.com lub na Facebooku  

Na moim drugim blogu zaś zajrzymy do naszych wnętrz :)


Komentarze

  1. Cudowne , może jednak trochę ta z czarnymi oczkami ? Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie są super i wybór trudny, ale chyba ta z czarnymi oczkami.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta z czarnymi łapkami jest bardziej wyrazista ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwie są śliczne. Ta nowa ma większą głowę. Bardzo mi pasują czarny ogon i łapki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie słodkie, ale czarnooka bardziej łobuzerska :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie świetne. Nie potrafię wybrać

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie również obie bardzo się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecież obydwie są urocze, każda ma indywidualne cechy, jak w naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ody dwie są super, ta z czarnymi oczkami wygląda bardziej słodko i niewinnie, a ta druga zdaje się być takim małym łobuzem, albo szaleńcem hehe 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Matko, jakie cudowne! Obie są piękne :) Naprawdę obie rewelacyjne!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są oba wydania ❣️🥰

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie umiem powiedzieć, która ładniejsza. Obie mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta po prawej ma swój urok, ale rzeczywiście z czarnymi oczkami, moim zdaniem wyszło lepiej! Jest przecudowna. W ogóle kuoki wyglądają tak pociesznie, aż nie realnie :) Jak zawsze, cudowna robota!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby dwie są imponujące jak dla mnie i zasługują na moją ocenę 10! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kuoka dostała starszego braciszka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze są. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetne, obie super, rozweselające. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie wersje są super, urocza parka:) Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo jaki słodziak :D! Cudowny!
    Pozdrawiam! Miłego dnia :)
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  20. Pan Kuoka(ten czarnołapy) i Pani (mniejsza, stateczna i elegancka), oboje są przesympatyczni i nic dziwnego, że już znalazły nowy dom. Z okazji Wielkanocy Tobie, Mężowi i Najbliższym życzę spokoju, zdrowia, radości i wielu wspaniałych pomysłów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz