Kuoka

 Ostatnio pokazywałam Wam kapibarę <małą> i <dużą>. Zwierzątko, które największą sławę zdobyło przez memy! Dziś mam dla Was kolejne. Kojarzycie kuokę? 

Ten mały kangurek słynie z tego, że się... uśmiecha! Oto najszczęśliwsze stworzonko na ziemi, którego minka po prostu idealnie nadaje się do memów. A dlaczego jest takie szczęśliwe. Cóż pokażę Wam na końcu :D




Oto moja pluszowa kuoka :)  a teraz zarzucę memami

 


Kuokę oraz inne maskotki można ciągle zakupić na OLX, Vinted, lub Allegro. Ewentualnie bezpośrednio ode mnie pisząc na raciezka@gmail.com lub na Facebooku  

A na moim drugim blogu  nadal bardzo mruczaście!


Komentarze

  1. Słodkie zwierzątko, z drugiej strony pozostawia małe na pożarcie.Twoj uszytek jest rewelacyjny.Nawet nie wiedziałam że jest takie zwierzątko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze podziwiam - masz talent do tych maskotek.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Początkowo myślałem, że to bóbr, ale zdjęcia na dole pokazują, że to kangur. Pierwszy raz widzę i jestem zaciekawiony.
    Pluszak pierwsza klasa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna , na sam jej widok gebula się człowiekowi cieszy😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale sobie stawiasz wyzwania! Fajna kuoka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super maskotka!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Wystarczy spojrzeć na tę maskotkę by się od razu uśmiechnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jej jaki śliczny zwierzaczek ;) Zakochałam się w nim ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. ..nie znałam tego zwierzątka.. Twoja maskotka jest przeurocza, jak zawsze świetnie wykonana, podziwiam <3
    .. jako matka kuoka jest paskudna, gdyż porzuca dziecko na pożarcie ratując swój tyłek..

    - pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze zwierzątko, prześliczna maskotka 🤩!!!
    P.S. Ale żeby tak potomstwo rzucać na pożarcie 🙄... nieładnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze zwierzątko, które ma wspaniały uśmiech. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam tych zwierzaków, są przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda uroczo :) Ale matka z niej wyrodna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze stworzonka na maskotki idealne, cudna maskotkę stworzyłaś, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknego kangurka stworzyłaś. Mordeczkę ma rzeczywiście przesłodką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie kojarzę tego zwierzątka, ale muszę przyznać, że wyszło ślicznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeurocze! Najbardziej podobają mi się ząbki kuoki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała maskotka, mega podoba mi się ten uśmiech. Ja uwielbiam te zwierzątka, tylko to, co o nich teraz przeczytałam, aj bezczelne te samice, no ale cóż, tak stworzone. One są tak urocze, jakby dodają poczucia szczęścia. Czasami sobie na nie patrzę, jak mi smutno, by dodać sobie pozytywnej energii. :D Podziwiam Twój talent, bo naprawdę potrafisz stworzyć wszystko i oddajesz dusze tego, co tworzysz. :) Uściski bombastycznie wielkie Ci posyłam. :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki słodziak. Aż chce się go przytulić na sam widok. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Czadowa. Nawet nie wiedziałam, że takie zwierzątko istnieje :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem nieco zacofana w memach i totalnie nie kojarzę tego zwierzaka xD Za to mój syn na pewno od razu by wiedział o co chodzi. Zwierzak faktycznie ma świetny wyraz twarzy. Maskotka wyszła równie uroczo ❤️

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna maskotka wyszła. To co napisałaś na końcu jednak wcale mi się nie podoba:) Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super maskotka. Co do zwierzątka w realu, wygląda uroczo, ale ostatni mem nieco mnie przeraził.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szyjesz świetne maskotki i masz fajne pomysły. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna ta maskotka :) Życzę dużo zleceń :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale wspaniała, mega urocza! Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  27. ..urocza jest Twoja Kuoka, jak zawsze pieknie wykponana maskotka.. ale w rzeczywistości baardzo mi się nie podoba, że własne dziecko rzuca na pożarcie..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz