Niebieski Kitsune

Może oskarżycie mnie, że lubię się powtarzać. Kitsune też już szyłam. Jednak nie raz wpadam na pomysł jak trochę zmienić maskotkę. To jedno z najbardziej znanych japońskich mitologicznych stworzeń może mieć przecież różne kolory. Na więcej ogonów się nie porywałam, ale postał lisek biało-niebieski.






Jest też dużo większy od poprzedniego i niedawno znalazł nowy domek :). Oczywiście mogę wykonać Kitsune w dowolnych kolorach na zamówienie. 

Tradycyjnie zapraszam na OLX, Vinted, lub Allegro. Ciągle można tam dorwać moje maskotki, a po specjalne zamówienia zapraszam do kontaktu raciezka@gmail.com lub na Facebooku  

Tutaj niebiesko, a na moim drugim blogu trochę różowo i zmysłowo.

Komentarze

  1. Jak zwykle świetna robota. Gratuluję talentu! Twoje maskotki są naprawdę ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maskotka śliczna. Świetnie wykonana praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny ten stworek, bardzo przypomina mi Vulpixa, jednego z moich ulubionych pokemonów ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ładny. Ostatnio poznałam te istoty za sprawą ksiązki Agnieszki Ziętarskiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ on cudny :) Przesłodki ma ten pyszczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziak , taką minkę ma że tylko schrupać.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykły zwierzak może przybierać różne barwy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny. Z tym odcieniem niebieskiego - zachwycający.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny! Kolorystyka jest super.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale uroczy, wspaniały kolorek też <3 Dobrego weekendu <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudeńko, a ten niebieski normalnie przepięknie się komponuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś ostatnio lisy na topie 😉 U mnie też się jeden robi. Taki trochę nieoczywisty będzie 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapatrzyłam się na liska, cudna maskotka, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega mi się podobają te trzy ogonki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja Ty kochana bratnia duszo, toż to jest cudo nad cuda. Kolorystyka bomba, wykonanie boskie. Bardzo się cieszę, że masz klientów, że tworzysz i uszczęśliwiasz, no bo jednak swoją pracą i sercem uszczęśliwiasz wielu, zresztą mnie też. :)))) My się kiedyś musimy spotkać, w swoim czasie, ale ja już do tego doprowadzę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. No piękny jest! Te kolory pasują idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny w tej zimowej tonacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój Niebieski Kitsune jest śliczniutki, ma piękne kolorki ! <3
    jak zawsze uszyłaś cudeńko <3

    - pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie ♡
    Matko, jaki piękny! Cudowny, kolorki rewelacja, mole ulubione zresztą, bardzo pięknie wyszło :) Robisz cuda, prawdziwe cuda!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Uroczy Kitsune. Twoje maskotki na pewno będą znajdować nowe domy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nic tylko się w nim zakochać!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kompletnie się nie znam na tych bajkowych postaciach ale maskotka jest śliczna. Uściski Roksanko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz prawdziwy talent, maskotka wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda trochę jak Pokemon. Ale jest słodki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny jest :D!!
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny ten lsiek <3
    Wesołych i spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczny, fantastyczny poprostu fajna przytulanka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale śliczna jest ta maskotka :)

    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz