Gotycki Króliczek wersja druga

Kiedyś uszyłam królika/zająca w mrocznym gotyckim stylu. Link tutaj. Maskotka bardzo szybko się zeszła i postanowiłam uszyć coś podobnego, ale większego i ładniejszego. Oto lolita zombie królik w japońskim stylu, inspirowany Alicją w Krainie Czarów.


 Jest to maskotka, z której jestem autentycznie dumna :). Co przy mojej autokrytyce nieczęsto się zdarza. 

Oczywiście jest to pluszak specyficzny dla fanów mrocznych klimatów, nie koniecznie sprawdzi się dla dzieci. Znalazł już jednak domek dla siebie razem z różową sową, którą przedstawię innym razem :).

 
 
Kolejne króliki na pewno jeszcze powstaną, ale ich dodatki będą nieco inne, tak żeby każdy był wyjątkowy :). 


Zapraszam do przeglądania ofert na OLX, Vinted, lub Allegro  
Oraz na mojego drugiego bloga

Komentarze

  1. Króliczek jest słodki i piekny a nie mroczny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się. Cudowna maskotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo wszystko jest uroczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna, bardzo oryginalna Królisia ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna Królisia. W dodatku w chińskim kalendarzu mamy rok Królika- pasuje idealnie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Serduszka i uśmiech sprawiają, że wcale nie jest taki mroczny :) Za to bardzo uroczy :) Cudna maskotka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalny. Choć nie lubię mrocznych klimatów, to musze przyznać, ze ten mi się podoba.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Kreatywnie wykonany Króliś :) Sama bym takiego chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega słodziak z tego króliczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ty masz talent! Super wyszedł! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, no pieknie, sweet & evil w jednym 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetny ten króliczek!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fanką takich klimatów nie jestem ale króliczek bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Mroczna i jednocześnie urocza maskotka. Super króliczek!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dziwię się, że jesteś dumna. Jest piękna - mroczna, ale nie przerażająca.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo oryginalna nietuzinkowa praca!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie ♡
    Super, maskotka bardzo w moim stylu :D Świetna praca, genialny pomysł!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy, ale z łatwością będzie się brudził.

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurcze! Pomysł przedni i niespotykany. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały jest ten króliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki słodziak :D
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  22. The bunny is gorg.
    https://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. No, a co ona się na końcu tak dupką obróciła???? hahahah Też jestem z Ciebie taka dumna!!! Wspaniała praca, boska!!!! To taka oryginalna maskotka, taka jedyna, wykonana mega pięknie  i dokładnie. Cieszę się, że znalazła dom. To jedna z moich ulubienic, zdecydowanie jedna z faworytek. Kobieto, jaki Ty masz talent. Rób plakat, dam go na stronę z linkiem. :**** Tęskniłam. <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Czaderski, kojarzy mi się z ekipą z fnaf 🙂

    OdpowiedzUsuń
  25. Samokrytyka nieuzasadniona. Twoje maskotki są perfekcyjnie wykonane i zabawne,. Fakt, że znajdują nabywców, jest najlepszym dowodem, że jesteś świetna w tym, co robisz. Gratuluje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz