Torby, torebeczki

Mamy już okres  świąteczny i choć mam jeszcze trochę uszastych w zanadrzu, to chyba na razie królików, zajączków wystarczy ;).

Jak chwaliłam się plecaczkiem, pokazałam też torbę z moim gotyckim króliczkiem. Oprócz tej powstały jeszcze trzy inny z różnymi postaciami:

Pierwsza to kotek diabełek na białej torbie

 
Druga to kotek aniołek na czarnej 


Ostatnią postać stali czytelnicy mojego bloga dobrze znają. W wersji pluszowej liska znajdziecie <tutaj>

Wszystkie trzy torby są dostępne za 30 zł sztuka Przy zakupie większej ilości lub z maskotką taniej :). Zapraszam do kontaktu raciezka@gmail.pl lub Facebook

Znajdziecie je także  na OLX, Vinted, lub Allegro  

Zapraszam na mojego drugiego bloga, gdzie pokażę Wam jak bardzo nie zmieniłam się przez 30 lat :)



Zdrowych i radosnych świąt, życzę Wam wszystkim moi Kochani. Nie rozpisuję się tu dzisiaj okna nieumyte czekają haha żartuję (po świętach umyję), ale pisanki trzeba malować ;)

Komentarze

  1. Wszystkie są piękne, ale ta z liskiem podoba mi najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne.Wesołych Świąt.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! Urocze kotki i lisek :) Wesołych Świąt życzę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i oryginalne torby. Dziękuję za życzenia. Kochana Roksano, ja też z okazji świąt Wielkanocnych chciałabym Ci życzyć wszystkiego najlepszego i najpiękniejszego. Niech to będzie wyjątkowy czas dla Ciebie i Twoich najbliższych. Odpocznijcie, a zarazem nacieszcie się sobą. Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Ja jestem ogromną fanką kotów ale przyznam, że wszystkie wyszły pięknie i czarująco :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana ♥, wszystkie 3 torby są kapitalne, każda jest fantastyczna i jedyna w swoim rodzaju !
    .. można sobie wybierać w zależności od nastroju ;p

    - ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz więcej ludzi przychodzi do sklepu z własnymi torbami.
    Myślę, że niepospolite zdobienia ten trend nasilą.
    Dla mnie czarny koteł jest najfajniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kitsune! Bardzo lubię tego słodziaka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze :) Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna są, szczególnie ta z liskiem 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta z liskiem jest boska :D
    Miłego dnia! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie torby to jest hit modowy, pięknie wyglądają 🤗

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszły wszystkie torby. Podziwiam za pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne. A kotek aniołek cudny! Skradł moje serce. Serio. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie torby są piękne, ale z liskiem najpiękniejsza.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Toreb nie szyłam, ale szydełkiem zrobiłam ich sporo. Twoje dzięki naszytym motywom są tak radosne, że noszone w nich zakupy nie wydają się tak ciężkie, a inflacja mniej dokuczliwa. Mam nadzieję, że okna umyłaś. Moi domownicy obietnicy nie dotrzymali.:-)))). Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju jakie one fajne, wszystkie są urocze, pięknie wykonane ❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Najbardziej podoba mi się ta z liskiem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz