Króliczki na Halloween

 Cześć Kochani

Zaległości do pokazania na pracowni mam bardzo dużo, dziś miałam zaplanowane coś innego, ale niedługo Halloween, więc stwierdziłam, że wrzucę jedne z moich mrocznych (choć też i uroczych maskotek).

Gotyckie zombie króliczki ciągle cieszą się popularnością. Pokazywałam Wam już takiego rodem z Alicji w Krainie Czarów, którego wykorzystałam też w torbach. Teraz jednak czas na coś innego. 

Czego najbardziej się boicie? Ja ciągle walczę z arachnofobią. Te króliczki natomiast dobrze żyją z pająkami.

 
Pajęczyna zamiast oka, pająk na uchu brzmi jak z horroru. A jeśli do tego dodamy słodki pyszczek, zwisające uszka i kokardki? :3


Pomysł się spodobał, bo króliczki bardzo szybko znalazły domek

Oczywiście zawsze mogę wykonać kolejne :)

Może na Halloween powinnam się przebrać za króliczka? Takiego mrocznego oczywiście :3

 

Jeśli chcesz zamówić własną personalizowaną maskotkę zapraszam do kontaktu raciezka@gmail.com, lub Facebook. 

Zapraszam również do przeglądania gotowych ofert na OLXAllegro. Znajdziecie też inne Halloweenowe okazje.

Oraz na mojego drugiego bloga, gdzie nadal kontynuujemy temat "Pięknej i Bestii". 



Komentarze

  1. Nie znoszę pająków. Dzielne króliczki😉;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby mają być groźne króliczki a one są przesłodkie, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne i słodkie tę króliczki 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Ale jak się przebierzesz to wstawisz tu zdjęcie? Jestem bardzo ciekawa, jak wyglądałby twój króliczy kostium! :D Ja w tym roku super pasuję do stroju dyni (bo jestem już taka okrągła:D) ale mega mi się nie chce przebierać, tym bardziej, że w halloween mam wizyty u lekarza i będę pół dnia poza domem. Piękne są te króliczki, naprawdę urocze, mimo że w mrocznym stylu :) Najbardziej boję się jednej rzeczy, ale nigdy głośno o niej nie mówię :D
    Pająków ogromnie się brzydzę, zwłaszcza tych grubych. Wydaje mi się, że chcą na mnie wskoczyć i mnie ugryźć.
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie nie lubię pająków, ale te króliczki z nimi wyglądają przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę straszne ale jednak urocze, wspaniałe maskotki tworzysz, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze króliczki, chociaż nie lubię pająków, to bardzo mi się podoba ta parka :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne króliczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajowe króliczki. W sam raz na Halloween 🎃

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne króliczki. Swoją drogą, ten łańcuch też przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne! Strach się ich bać! Ale nie, takie królisie to tylko przytulać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne są te gotyckie króliczki. :) PS Pająków się boję, występują w moich koszmarach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful Halloween toy nice for decorate the moments.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetnie wyszły te króliczki! Upiornie rozczulająco! :D
    Ogólnie nie przepadam za owadami, lecz nie powiedziałabym, że się ich boję. Bardziej brzydzę. Za to nie przepadam za małymi, ciasnymi miejscami (choć klaustrofobią nie nazwałabym tego). Do windy wsiądę, ale mam ogromny stres, że się w niej zatrzasnę albo spadnie z impetem w dół.
    I jak, udało się z przebraniem na Halloween? :D
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba mi wcześniejszego komentarza nie opublikowało... Króliczki świetne. Pająków nie lubię. Występują w moich koszmarach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne króliczki, takie milutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale przefajne króliczki. Idealne na Halloween 🤩!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze króliczki :D Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz