Nowa wersja zajączka (Wielkanocnego?)

 Cześć Kochani!

Może zdziwi Was tytuł, bo już dawno po Wielkanocy, ale mamy wiosnę i na kicaje nigdy nie jest za późno, a już wspominałam, że trochę ich uszyłam. Dziś jednak nie mój projekt. Kto śledzi Pracownię Kotołaka od początku, wie, że wcześniej prowadził ją ze mną mój mąż. On też tworzył postacie z Drużyny Kotołaka (a ja wracam do nich czasem w innych niż filc materiałach). Jedną z postaci był goblin, który poskromił Różowego Zajączka Wielkanocnego

Tego samego zajączka przedstawiam w wersji bardziej puchatej :). Znalazł już swój domek, ale oczywiście mogę uszyć podobnego jeszcze raz. 






Osobiście przyznaję, że uwielbiam ten materiał <3, jest przyjemny w dotyku i przypomina trochę różyczki :). Jeśli widzicie z nim innego pluszaka, chętnie posłucham Waszych propozycji. 


Maskotki dostępne od ręki znajdziecie na OLXAllegro, lub Vinted.

Mogę też wykonać dowolną maskotkę, o jakiej marzysz, zapraszam do kontaktu raciezka@gmail.com Facebook, lub Instagram. 

Zapraszam także na mojego drugiego bloga :)

Komentarze

  1. Śliczny! Taki uroczy, puchaty :) Materiał naprawdę ciekawy! Idealny do szycia słodkich pluszaków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny jest! I jaki ma uroczy ogonek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki puszysty słodziak :) od razu chce się Go przytulić :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę przeuroczy! Idealny do przytulania 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten zajączek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest słodki,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. witam Sani💗
    słodki, śliczny i mięciutki 'przytulasek' !😊
    jak zawsze cudowne wykonanie 🧡

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudny zajączek, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajączek jest śliczny i właśnie miałam pisać, że wygląda jakby był uszyty z różyczek :).

    OdpowiedzUsuń
  10. zajączek robi wrażenie, jakby trochę mu się przeciągnęło świętowanie Easter, tak jakby świeżo wrócił z orbity i dopiero rozpoznaje sytuację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo milutki ten zajączek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Na zajączki zawsze jest dobra pora, zwłaszcza jak są takie urocze jak ten wykonany przez Ciebie. :) /crouschynca (mam problemy z zalogowaniem)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki śliczny! Bardzo fajny materiał 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Kawaii :) Mega mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz