Lisków tysiące

 Witam Was Kochani w nowym roku 2023!

Jak minęły święta? Udała się sylwestrowa zabawa? 


Dziś przychodzę do Was z czymś, co już było, ale w innym formacie. Największą popularnością sprzedaży z mojej pracowni cieszył się lisek. Trochę tych maluszków naszyłam, ale postanowiłam też zrobić trochę większe. 

Pierwszy niewiele się różni, jest po prostu większy :)




 
 
 Zaprzyjaźnił się z Kitsune
 
Drugi podobny, ale z puchatymi dodatkami
 


Oba liski znalazły już swój nowy domek
 
Trzeci lisek ma zielone oczka 
 


On i jego brat bliźniak powstali niedawno i jeszcze szukają właściciela.
 
 
Zainteresowanych maskotkami zapraszam do kontaktu raciezka@gmail.com lub na Facebooku  
Różne maskotki (w tym liska) można również zakupić na OLX, Vinted, lub Allegro
A na moim drugim blogu przyszedł czas na podsumowanie roku.

Komentarze

  1. .. prześliczne są Twoje 'liski', cudowne słodziaki ! .. zawsze piękne rzeczy tworzysz Kochana ♥

    - pozdrawiam ciepło, ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie, szczególnie zielonooki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba są prześliczne. Ich właściciele na pewno je bardzo mocno pokochają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam w Nowym Roku.Liski przesłodkie i duże i małe, ważne że rudzielce.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje liski są cudowne Roksanko.
    Życzę Ci, aby nowy rok przyniósł tylko to, co dobre i piękne - Tobie o Twoim bliskim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki ten lisek jest słodki. Normalnie cudeńko. Oderwać oczu się od niego ne da ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykłe liski , bajkowe. Takie liski poprawiają nastrój 😊🦊

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudne są Twoje liski jak zawsze patrzą na nie z nieustającym zachwytem, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocze są te liski :) Przesłodkie mają te pyszczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie najbardziej podoba się ten z puchatym ogonem

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne liski. Jesteś świetna w tym, co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Liski cudowne, a ten drugi z błyszczącymi oczkami skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczniutkie liski Ci wyszły. Jestem zawsze pod wrażeniem piękna Twoich maskotek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie ♡
    Święta i sylwester? Szkoda gadać, mam nadzieję że jak najszybciej zapomnę o tym nieszczęśliwym wypadku losu :) Co do lisków, cudowne. Wyglądają jak żywe :) Słodziaki!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne te liśce. Niebieski też jest bardzo fajny i trochę mi przypomina sonica.
    Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Super są te liski, skojarzyły mi się z azjatyckimi bajkami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ujął mnie ten z zielonymi oczkami. Te liski są fantastycznie zachwycające i tak bardzo urocze, że tulić, tulić, tulić...i co z tego, żem stara. :D Tyś to zdolna w wielu dziedzinach i do tego tego nie marnujesz, brawo dla Ciebie. :******

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne liski. Może ten z zielonym oczkiem i ładny, ale mnie najbardziej podoba się rudasek z czarnym oczkiem, błyszczącym.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje liski są cudowne. Wręcz stworzone do głaskania i przytulania. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Lisek z puchatymi dodatkami jest obłędny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne! Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny lisek Kochana. Ale masz talenta. Buziaki 😘😘😘

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie teraz ten brzeg wygląda. Pozdrawiam serdecznie :)
    កីឡាបាល់ទាត់

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne maskotki, chętnie bym taką przytuliła 🙂

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz