Wilki dwa

 Wilki już szyłam <klik> jednak z perspektywy czasu średnio jestem z nich zadowolona. Już wcześniej myślałam, żeby uszyć wilczka trochę na wzór lisków z poprzedniego posta. Okazja jednak się trafiła, kiedy dostałam po prostu takie zamówienie :). 

Wilczek jest cały pokryty milusim futerkiem. 



Nim pojechał do nowego właściciela, zdążył się zakumplować z Liskiem i Ktsune :D


Weź mnie na barana!

Mnie też, mnie też!

Rozrabiali na czerwonym kocyku, a teraz każdy z nich ma nowego opiekuna. Pewnie piszą do siebie listy :D

Nieco później szyjąc dwa kolejne liski z zielonymi oczkami, uszyłam też dwa wilczki z niebieskimi. Jeden ciągle jeszcze na sprzedaż :).




Zainteresowanych maskotkami zapraszam do kontaktu raciezka@gmail.com lub na Facebooku  

Różne maskotki (w tym wilczka) można również zakupić na OLX, Vinted, lub Allegro
A na moim drugim blogu zwariowane recenzje.

Komentarze

  1. Słodkie wilczki a cała gromadka sympatyczna, trzeba mieć cierpliwość na tworzenie takich cudowności.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodki ten wilczek, tak samo jak pozostałe maskotki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie widziałam pluszak wilka a to takie ładne zwierzaki .Super pomysł n.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne wilczki :) Oryginalne i przepiękne te Twoje maskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super są te wilczki. Twoje maskotki są wyjątkowe.
    Pozdrawiam.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja je normalnie uwielbiam, genialne te wilczki!!!!! No i jakie przyjacielskie, cóż to za zabawy oni tam odprawiają. :D Nawet buzi się pojawiło. :D Naprawdę cudowności tworzysz i takie jedyne w swoim rodzaju, bo takich jeszcze nie widziałam, jakie Ty wykonujesz, brawo. :) Kobieta, żeś jest wielu talentów, aj podziwiam. :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wilk, Lisek i Kitsune - urocza trójka przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maskotki faktycznie wyszły Ci rewelacyjnie, ale wilczki mało groźne i zbyt podobne do lisków. Może przypomnienie sobie bajki o "Czerwonym Kapturku" sprawiłoby, że kolejne wilczki byłyby inne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne niebieskie oczka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś po prostu "zabawną" artystką :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodziaki i jakie rozbrykane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje wilczki Kochana są mega słodkie i prześliczne, każdy z nich jest cudowny na swój sposób <3
    ..a ten ostatni na 3 pierwszych zdjęciach jest szczególnie wilczkowaty, pokochałam go od pierwszego spojrzenia <3 .. oprócz słodkiego i fantastycznego wilczkowatego wyglądu jest 'cały pokryty milusim futerkiem' i dlatego jest taki przecudny i kochany ! <3

    - ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu słodziaki ależ cudne te maskotki, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne maskotki. Naprawdę świetnie Ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje maskotki mają zdecydowanie to coś. Wyjątkowe są, piękne i urocze o tak takie właśnie są ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie 3 są przepiękne <3
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudowne te maskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam serdecznie ♡
    Jaka wesoła gromadka :) Cudowne są te twoje prace, wilczki niesamowite i piękne!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe wilczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze wilczki, nie sposób się w nim nie zakochać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz