Pluszowa Mitologia - Kitsune

Cześć Kochani

Niedawno obchodziliśmy Narodowe Święto Niepodległości. Zatem dziś będzie trochę biało-czerwono, a jednak nie z Polski. Przenosimy się bowiem kolejny raz do Japonii. To stworzonko będące kilkuogoniastym lisem już znacie. Pojawiło się we wcześniejszych postach w barwach: bordowo-białych i biało-niebieskich

Wspominałam, że ta postać z mitologii japońskiej może mieć różną ilość ogonów.  Bardzo często jest też przedstawiana właśnie w barwach biało-czerwonych. Powstały więc kolejne właśnie takie liski. Jeden z trzeba ogonami drugi z sześcioma. Na dziewięć jeszcze się nie porywałam ale jeśli ktoś zamówi, na pewno to ogarnę!

 
 Na początek parę ciekawostek
 
 
A teraz przyjrzyjmy się każdemu z bliska :)








Oficjalnie dodaję Kitsune do serii PLUSZOWA MITOLOGIA 

 

Liski oraz inne maskotki można dorwać na OLXAllegro, lub Vinted
Można również zamówić w wybranych przez siebie kolorach i wielkości. 
Jeszcze przyjmuję zamówienia na święta jeśli chcecie podarować komuś oryginalny prezent od serca, zapraszam do kontaktu: raciezka@gmail.com, lub Facebook. 


A na drugim blogu cofamy się do wakacji i ruszamy w góry :)

Komentarze

  1. Postać Kitsune poznałam dzięki jednej rewelacyjnej książce. Ta mitologia jest bardzo zajmująca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to nie znam japońskiej mitologii ale na pewno poszukam informacji o tym niezwykłym zwierzaku.:) Jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. poczytałem sobie o liskach, a zwłaszcza o lisiczkach, takich japońskich sukkubach, ale to już raczej bajki dla dorosłych były... za to urzekły mnie króliczki z poprzedniego odcinka, tylko, że ja się pająków nie boję, u nas w domu są wręcz chronione, oprócz kosarzy, które się nam lgną w nadmiarze po kątach, ale w sumie to nie są pająki pełną buzią, więc się nie liczą...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezmiennie podziwiam Twoją kreatywność :) Cudne są te liski. Przepięknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałości, jesteś mistrzynią w tym, co robisz. Oczywiście, że ogarniesz, choćby i zamówienie świeciło dziwnością stulecia. Megastycznie jestem z Ciebie dumna!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mitologia i folklor azjatycki są takie ciekawe... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Postaci nie znam ale jest rewelacyjny, masz talentu pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stworek. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i bardzo ciekawa maskotka 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale, jak zawsze patrzę z podziwem na wszystko co uszyjesz, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy mu wygodnie z tymi ogonami, ale prezentuje się super! Swoją drogą kolory Japonii są przecież zbieżne z naszymi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyszły Kitsune z Twojej ręki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam poprzednie wersje i każda baaardzo mi się podoba. Są mega!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale dbasz o szczegóły w swoich projektach. Super, że kolekcja się rozszerza. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie ♡
    Super praca, twój pluszowy lis wygląda genialnie :) Wszystkie prace są cudowne, napatrzeć się na nie ni9e mogę :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana ♥ ,
    śliczne są te liski, każdy zachwyca i jest jedyny w swoim rodzaju ..
    wspaniałe prace, mistrzowskie wykonanie !.. ♥

    - ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne liski. :) /crouschynca (nie mogłam się zalogować, więc się poddałam i zostawiłam anonim, w zamian dając nick bezpośrednio w komentarzu - może potem, jak będę wstawiać inne komentarze na Twoim drugim blogu, to będzie już ok).

    OdpowiedzUsuń
  18. Pisałam komentarz do tego wpisu, czy czasem nie wleciał do spamu? Blogger lubi wrzucać tam moje komentarze :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki fajny:D te ogonki słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś prawdziwą artystką pluszaków. Fantastyczny pomysł na stworzenie pluszaków inspirowanych stworzeniami z mitologii.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz